ВЪВЕДЕНИЕ


        Аз съм Мелхизедек – същност енергийна, която е най-близо до Бога и нося много информация, сила, светлина и мъдрост, както и любов, естествено.
   
Не съм бил на Земята, както пише в друга информация за мен. По-скоро съм съдействал на други енергийни същности да се въплътят и помагат на земно ниво, на вас – човеците. 
Трудно е за вярване и не е лесно за обяснение на земно ниво. Мога да съществувам едновременно и на повече места, защото това е една от възможностите ми като избраник на Бог, т.е. нещо като „заместител“ за всички онези човешки същества, които не са достигнали по-високо енергийно ниво и се нуждаят от информация, подкрепа, вяра и много упование, за да израснат в духовен план, а не само във физически.

Нося истината в себе си и тя е главното, което ме ръководи в „работата ми“. Тази истина идва от „сърцето на Бог“ и е дадена чрез мен на всички вас, мили мои „братя“ и „сестри“ от планетата Земя.

Помагам ви чрез други просветлени същности, реализирали се на материално ниво, т.е. във физическо тяло на Земята.

Наречената отгоре Амели Симон е част от проекта за всеобщо духовно израстване. Тя ще ви предава всякаква информация, която ви е необходима за вашето развитие във всички сфери на живота. 

Не се страхувайте, не се съмнявайте, а вярвайте и случвайте „живота си“, т.е. програмата на душата.

Очакват ви най-прекрасните предизвикателства и промени. 

Дерзайте, с вас съм, аз – Мелхизедек - наместникът на Бог в грандиозния му План за трансформация и прогрес.

Обичам ви и ви подкрепям.

                                                                                                              Вечно ваш: Мелхизедек